بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

ایران و عربستان رفت و برگشت بازی می‌کنند

  • کد خبر: ۱۸۴۲۵۳
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
ایران و عربستان رفت و برگشت بازی می‌کنند
به دنبال حضور تیم‌های عربستانی در ایران قرار شد بازی‌های ملی دو کشور نیز به طور رفت و برگشت برگزار شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پرچم صلح میان ایران و عربستان برافراشته شده و این موضوع از تصمیمات جدیدی که در حوزه ورزش اتخاذ می‌شود کاملا هویدا است.

بعد از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویب کرد که تمام تیم‌های باشگاهی کشور عربستان برای بازی باید به ایران بیایند و ایرانی‌ها نیز مکلف به حضور در عربستان شده‌اند، درباره رقابت‌های ملی میان دو کشور نیز تصمیم مهمی اتخاذ شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در این راستا اعلام کرد که دیدار‌های ملی و باشگاهی بین تیم‌های ایرانی و عربستانی به طور رفت و برگشت (خانه و خارج از خانه) برگزار خواهد شد و قانون میزبانی در کشور ثالث لغو شده است.


در همین راستا ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به رئیس، نواب رئیس و اعضای کمیته اجرایی ای. اف. سی اعلام کرد که برگزاری مسابقات بین تیم‌های ملی و باشگاهی ایران و عربستان به صورت رفت و برگشت امکان‌پذیر شده و تیم‌ها می‌توانند در کشور متبوع‌شان از یکدیگر میزبانی کنند.

به این ترتیب سال‌های دو تیم از حضور درکشور‌های مقابل به پایان رسید و از این پس می‌توان شاهد رقابت‌های جذاب و البته همواره حساس دو کشور در خانه یکدیگر بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->